Doručenie do 24hDoručenie do 24h Garancia originality a najlepšej cenyGarancia originality a najlepšej ceny Výmena tovaru do 30 dníVýmena tovaru do 30 dní Zľavy až do výšky 80%Zľavy až do výšky 80% Doručenie zdarma nad 100€Doručenie zdarma nad 100€
SlovenskyČesky

Často kladené otázky - FAQ

 
V našej poradni nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. V prípade že v tejto časti nenájdete odpoveď na Vašu otázku, radi Vám ju zodpovieme, stačí  keď nám zašlete vyplnený  formulár alebo email na adresu info@outlet24.sk.
 

Ako nakupovať?

Prehľadný návod ako nakupovať na www.outlet24.sk nájdete v sekcii Ako u nás nakupovať.
 

Prečo u nás nakupovať  ? 

Ponúkame:

  • Široký sortiment kvalitných produktov
  • Bezpečný nákup (certifikát SAEC)
  • Bezkonkurenčné ceny
  • Pravidelne nové produkty, akcie a výpredaje
  • Detailný náhľad, popis produktu jeho vlastností a parametrov
  • Rýchle a bezpečné doručenie Vašej objednávky
  • Možnosť výberu spôsobu doručenia
  • Pri nákupe nad 99 Eur, doprava kuriérom zdarma
  • Možnosť navrátenia tovaru do 14 dní
  • Možnosť výmeny tovaru do 30 dní
  • Široká škála platobných možností
  • Profesionálne a transparentné služby
  • Vernostný program
  • Partner vernostného programu Sphere
 

Ako zistím či je tovar na sklade?

Pri každej položke v detailnom zobrazení je uvedená informácia o jej dostupnosti ( Na sklade, Na sklade u dodávatela, Na objednávku, Vypredané)  99%  tovaru, ktorý nájdete na OUTLET24 držíme u nás  skladom.
 

Ako dĺho trvá kým je tovar expedovaný?

Tovar ktorý je na sklade expedujeme hneď po obdržaní platby na náš účet. V prípade  dobierky, expedujeme tovar  hneď po potvrdení objednávky. Ak tovar na sklade v čase objednávky nie je, bude tovar expedovaný čo najskôr po doručení na sklad OUTLET24. O vyexpedovaní tovaru budete informovaní emailom a sms notifikáciou.Ako dlho trvá doručenie?

  • Ak si zvolíte doručenie kuriérom, tovar Vám bude doručený nasledujúci deň po expedovaní.
  • Ak si zvolíte doručenie Slovenskou poštou, tovar Vám bude doručený do 3 dní po expedovaní.
  • O presnom termíne doručenia Vás budeme informovať emailom a sms notifikáciou.

Koľko stojí poštovné?
Pri nákupe nad 99 Eur, máte doručenie kuriérom zdarma. Pri objednávkach do 99 Eur je poštovné vypočítane pri každej objednávke individuálne na základe spôsobe dodania a váhy zásielky. Cena poštovného sa Vám zobrazí pri vytváraní objednávky a bude prirátaná k celkovej sume na úhradu.


Ako zistím v akom stave je moja objednávka?
Vašu objednávku si môžete kedykoľvek skontrolovať po prihlásení do internetového obchodu na OUTLET24, kde v svojom účte nájdete pod  Moje objednávky prehľad všetkých svojich objednávok.

Zásielka prišla poškodená, čo robiť?
Zákazník je povinný zásielku pri jej prevzatí skontrolovať. V prípade, že je zásielka poškodená,  odporúčame zásielku neprebrať a o poškodení s prepravcom spísať protokol, v prípade, že tak nespraví, reklamácia nebude akceptovaná. Viac o spôsobe a možnostiach reklamácie nájdete v Reklamačnom poriadku.


Čo robiť ak je zásielka už dlhšie expedovaná ale ešte nebola doručená?
Je veľmi pravdepodobné, že Vás prepravca nezastihol, alebo sa mu nepodarilo s Vami skontaktovať, preto v takom prípade odporúčame aby ste nás kontaktovali, prípadne môžete kontaktovať priamo prepravcu a dohodnúť si termín dodania.

Čo v prípade, že Vám nesadne veľkosť?

V prípade, že Vám nesadne veľkosť, tovar môžete do 14  dní od dňa doručenia zaslať naspäť a vymeniť tovar za inú veľkosť prípadne iný tovar. Ak si nič nevyberiete, vrátime Vám po doručení a kontrole tovaru naspäť peniaze.Kompletné informácie o procese navrátenia tovaru  nájdete v časti  „Obchodné podmienky“  a v časti „ Reklamačný poriadok“ .

Čo robiť v prípade že Vám v zásielke niečo chýba?
Je to veľmi ojedinelé, ale v prípade, že by Vám v zásielke predsa niečo chýbalo, budete o tom vopred informovaní emailom, takisto budete mať túto informáciu uvedenú  v dodacom liste, ktorý bude zodpovedať obsahu zásielky. Ručíme za to, že to čo bude na dodacom liste bude aj v doručenej zásielke.

Nejde mi spraviť objednávka cez internet

V prípade, že sa Vám nedarí spraviť objednávku priamo  na našom portáli, je možné objednať tovar prostredníctvom emailu na adrese: objednávky@outlet24.sk prípadne nás kontaktovať na zákazníckej linke: 0903 930 200, alebo cez online chat priamo na stránke.


Je možné objednať tovar do zahraničia?
Áno je to možné, ale pred potvrdením objednávky je potrebné dohodnúť sa  s prevádzkovateľom na spôsobe úhrady a dopravy.

Ako môžem objednávku zaplatiť?
Ponúkame niekoľko spôsobov platieb, na dobierku, prevodom na účet, platobnými kartami (VISA, VISA Electron, MasterCard, MaestroCard), Sporo Pay, Pay Pal  alebo platbu cez platobne tlačítko ČSOB.

  1. Po dokončení objednávky je treba kliknúť na tlačítko zvoleného platobného modulu , ktoré Vás presmeruje na stránku kde môžete zrealizovať úhradu
  2. Objednávku je možné uhradiť aj dodatočne. A to nasledovne:
    • Prihlásite sa ako užívateľ do svojho konta
    • V menu na pravej strane, zvolíte "moje objednávky"
    • Zo zoznamu objednávok vyberiete objednávku, ktorú chcete uhradiť
    • Kliknite na platobný modul, ktorý Vás presmeruje na stránku kde môžete zrealizovať úhradu

Bližsie informácie o jednotlivých spôsoboch si môžete prečítať v časti  Spôsoby platby.

Ako si vybrať doručenie na dobierku?

Možnosť na dobierku ponúkame pri doručení kuriérom. Zvolíte si ju následovne:
V dodacich a platobných podmienkach :

  • Spôsob doručenia: vyberiete možnosť Kuriér 
  • Spôsob platby: Na dobierku


Ako reklamovať tovar ?
Všetky informácie týkajúce sa reklamácii sú uvedené v aktuálnom Reklamačnom poriadku.

 

Ako si uplatniť zľavový kupón?

Zľavový kód stačí zadať pri vyplňani objednávky. Kúpón je možné uplatniť si  splnení podmienky výšky nákupu, ktorá musí byt minimálne 30€. Výška zľavy sa automaticky zobrází v košíku políčku zľavy. Vaša zľava sa automaticky odráta od sumy nákupu. Zľavu je možné využit len jednorazovo.

 

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku:

Kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktného formuláru, emailu na adrese: info@outlet24.sk, na našom online chate na stánke alebo na telefónnom čísle našej zákazníckej podpory 0903 930 200  každý pracovný deň v čase od 9:00 – do 17:00.

 

Poznámka:

Pre maximálnu spokojnosť našich zákazníkov neustále pracujeme na zlepšovaní a zdokonaľovaní našich služieb a produktovej škály. Každá informácia, či už pozitívna alebo negatívna je pre nás prínosom. Budeme radi ak nám napíšete Vaše postrehy. Na portály OUTLET24 sa neustále pracuje, technická a funkčná stránka sa neustále vyvíja, z toho dôvodu pri nefunkčnositi akejkolvek funkcie nás neváhajte bezodkladne kontaktovat.

 

 

Otvoriť panel
Newsletter
Nepremeškaj
najvýhodnejšie
ponuky
Buď ako prvý
informovaný
o novinkách,
akciách a zľavách

Next 176